رییس دانشگاه گلستان در سمت خود ابقا شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روز سه‌شنبه در حکمی، دکتر فرهاد یغمایی را برای مدت چهار سال در جایگاه ریاست دانشگاه گلستان ابقا کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر یغمایی آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، برای مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه گلستان ابقاء می‌شوید.
وزیر علوم، در بخشی دیگر از این حکم انتصاب آورده است: امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.
دکتر غلامی در این حکم تاکید کرده است: انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

کد خبر: 900056

وب گردی

وب گردی