دیدار رئیس و جانشین بسیج اساتید استان گیلان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

دکترکیوان میرزائی رئیس و محمدمهدی نیازمند جانشین بسیج اساتید استان گیلان به دیدار دکترسیروس بیدریغ رئیس واحدلاهیجان رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس واحد لاهیجان ضمن تجلیل ازخدمات نیروهای ارزشی و بسیجی در دانشگاه ها افزودند: « مسئول حراست از انقلاب و دستاوردهای آن در دانشگاه ها اساتید بسیجی هستند و این نیروها، می بایست از این محیط معنوی، علمی حراست و حفاظت نمایند و بنده بعنوان مسئول این دانشگاه، تمامی توان خود را برای اعتلای بسیج و شکوفایی آن در این محیط به کار می برم».

کیوان میرزائی مسئول کانون بسیج اساتید استان گیلان، ضمن تبریک به خاطر انتخاب دکتربیدریغ به ریاست واحد لاهیجان و با ذکر سابقه بسیجی ایشان ادامه دادند: «قبل ازانقلاب درلاهیجان دانشگاهی وجود نداشت و تعداد اساتید دانشگاه ها در کل کشور محدود بوده، ولی هم اکنون به برکت انقلاب تعداد دانشگاهیان زیاد شد و این وظیفه بسیج اساتید است که از این نهال نو پای انقلاب محافظت کنند».

وی ضمن اشاره جایگاه بسیج درجامعه اشاره نمود:« بسیج اساتید جایگاهی فراجناحی در دانشگاه ها دارند، بسیج اساتید نهادی انقلابی است و جایگاه آن می بایست به گونه ای باشد که هر فردی که دلش برای ایران و اسلام می سوزد، بتواند در این نهاد مقدس به خدمت رسانی به جامعه، مردم و انقلاب مشغول شود».

وی با اشاره به عدم ارتباط میان دانشگاه و صنعت اشاره کرد:« دانشگاه به عنوان جایگاه تولید فکر و اندیشه می بایست مشکلات جامعه را شناسایی نموده و برای آن راهکار بدهد، بارویکرد جدید بسیج اساتید به دنبال تشکیل اندیشکده هایی هستیم که بتواند با توجه به پتانسیل هرمنطقه برای مشکلات آن راه حل دهیم».

محمد مهدی نیازمند جانشین بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به سابقه مسئولین کانون بسیج واحد لاهیجان افزود:« باتوجه به تغییرات ایجاد شده در دانشگاه آزاد، بارقه امید در نیروهای ارزشی و بزرگان نظام ایجاد شده و امیدواریم این دانشگاه هرچه سریعتر جایگاه اصلی خود در حفاظت از اهداف انقلاب را بازیابد».

نیازمند با اشاره به جایگاه دانشگاه در جامعه ادامه داد:« دانشگاه آزاد می بایست درتمامی حوزه های فرهنگی و تربیتی و علمی ورود پیدا کرده و مهمترین هدف آن که تربیت نیروهای ارزشی و انقلابی برای آینده نظام را به خوبی ایفا نماید».

کد خبر: 900214

وب گردی

وب گردی