پزشکیان در دیدار عمومی با مردم شهرستان شادگان چه گفت؟

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ‌قول می‌دهم برای حل مشکلات شادگان با وزیر کشاورزی‌، معاون اول رئیس جمهور و معاون سازمان برنامه و بودجه قول صحبت کنم.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود پزشکیان عصر امروز در دیدار عمومی با مردم شهرستان شادگان در مسجد امیر المومنین(ع) برای حل مشکلات مردم این شهرستان به خوزستان سفر کرده بود، اظهار داشت: من قصد حرف زدن ندارم و برای شنیدن سخنان شما آمده‌ام، از نخیلات و زمین‌های کشاورزی، رودخانه شهرستان و کانال طرح انتقال آب برای بررسی بیشتر بازدید کردم.

وی افزود: مسئولان کشوری اینجا در خدمت شما هستند تا حداقل صدای شما باشند، من نمی‌خواهم بر روی آتش این دردها بنزین باشم اما بنده در مجلس شورای اسلامی نیز جزء معترضین هستیم و حق را به مردم و جوانان می‌دهم و می‌دانیم که مشکلات وجود دارند همچنین شما مردم هستید که این انقلاب را سرپا نگه داشته‌اید و ما درقبال شما نیز وظیفه داریم که خدمتگزار شما باشیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با دادن وعده دیگر به مردم شهرستان شادگان بیان کرد: مسئولان را تا جایی که می‌توانیم وادار به حل مشکلات شما می‌کنیم همچنین سفر امروز به اینجا برای گردش نیست بلکه من به عنوان نماینده برای پیگیری امور به این شهرستان سفر کرده‌‌ام.

وی گفت: ناصری نژاد با سوز دل درحال پیگیری امور هستند و من برای وعده به قولی که به او داده‌ام برای شنیدن صدای شما آمده‌ام تا جایی که می توانیم قول پیگیری می‌دهم همچنین من شرمنده شما برای وجود مشکلات عدیده‌‌ای که وجود دارد هستم.

پزشکیان تصریح کرد: از سوی خودم قول می‌دهم که تا جایی که می‌توانم برای حل مشکلاتی که مطرح شد با وزیر کشاورزی، معاون اول رئیس جمهور، معاون سازمان برنامه و بودجه قول صحبت می‌دهم تا مشکلاتی که وجود دارد به صورت اورژانسی حل شوند و کارها انجام شود همچنین به تصور من اگر بخواهیم می‌توانیم مشکل را حل کنیم و امیدوارم در سفر بعد به جای دیدن مشکلات شهرستان شادگان به بازدید از مناطق توریستی شهرستان بروم.

کد خبر: 900245

وب گردی

وب گردی