کیادربندسری: رفتن عاطفه احمدی به المپیک به نفع تیم ایران است

مسابقات لیگ اسکی آلپاین مارپیچ کوچک و بزرگ به مدت ۳ هفته در پیست اسکی دربندسر برگزار شد که در این مسابقات محمدکیادربندسری و در بانوان عاطفه احمدی توانستند بیشترین امتیازها را کسب کنند.

به گزارش ایسکانیوز،مهدی کیادربندسری پیشکسوت و کارشناس اسکی در خصوص نفرات اعزامی تیم ملی و شرایط مسابقات المپیک زمستانی گفت: با توجه به اینکه در کشور امسال برف چندانی نداشتیم و تمام مسابقات در پیست دربندسر بود شرایط به گونه ای رقم خورد که ورزشکاران ما توانستند با استاندارد جهانی روی برف و یخ های مصنوعی اسکی کنند و با شرایط مسابقات بین المللی آشنا شوند. به همین دلیل احتمال می رود که بتوانند در المپیک زمستانی کره جنوبی موفقتر المپیک های قبلی ظاهر شوند.


وی در ادامه افزود: در بخش آقایان محمد کیادربندسری شانس حضور در المپیک را پیدا کرد او با عملکرد خوبی که در مسابقات لیگ داشت می تواند در این مسابقات خوش بدرخشد. در بخش بانوان هنوز نظر نهایی صادر نشده و قرار است فدراسیون بین خانوم ها عاطفه احمدی و فروغ عباسی یکی را انتخاب کند، با توجه به شناختی که از اعضاء کمیته فنی دارم و دغدقه سالهای قبل که سن ورزشکاران به المپیک زیاد بود قطعا نظریه کمیته فنی و فدراسیون اسکی اعزام جوانترهاست چرا که در حال حاضر همه امکانات لازم برای تمرین و مسابقه مهیا شد و نتایج مسابقات نشان داد اعتماد به جوانترها در دنیا بی دلیل نخواهد بود لذا فدراسیون و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید از تصمیم کمیته ملی پیروی کند چرا که اینها استخوان خورد کردهای اسکی و برف هستند.


در پایان کیادربندسری ابراز امیدواری کرد که حسین ساوه شمشکی هم بتواند در شانس مجدد قرار بگیرد و بعنوان نفر دوم اعزام شود.

602

کد خبر: 900265

وب گردی

وب گردی