دیدار اعضای انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد با امام جمعه بافق

اعضای انجمن اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد بهمراه هیات رئیسه و اساتید واحد بافق با امام جمعه این شهر دیدار کردند.


به گزارش ایسکانیوز، سید احمد طباطبایی ، نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های سیاسی دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی برای تشکیل انجمن های اسلامی اساتید و دانشجویان در استان یزد و همچنین در شهر بافق گفت : «با توجه به وجود بیش از ۳۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد بافق که مجموعه کاملی از تعهد و تخصص را دارا هستند، می شود از این افراد برای پیشرفت اسلام، نظام و حتی فرهنگ شهر استفاده کرد» .
حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز گفت:« در گذشته انجمن اسلامی اساتید در دانشگاه آزاد وجود داشت اما در سال های اخیر فعالیتی نداشتند که امیدوارم مجددا آغاز به کارکنند و از اساتید در زمینه های مختلف مخصوصا فرهنگ استفاده کنیم» .

لازمی در پایان گفت : «علی رغم مشکلات موجود، با توجه به حمایت های امام جمعه و سایر مسئولین، دانشگاه آزاد اسلامی بافق از وضعیت خوبی برخوردار است» .

در این دیدار امام جمعه بافق نیز گفت:« دانشگاه بافق جز کم حاشیه ترین دانشگاه هاست وقتی اساتید انسان های والایی هستند تاثیر مثبتی در دانشجو می گذارند».
وی خاطر نشان کرد: « تشکیل انجمن اسلامی یک کار مثبتی است و در طول پیروزی انقلاب نیز خدمات ارزنده ای انجام داده است» .
وی در پایان گفت : «عقیده شخصی من این است که به مردم با هر فکر و عقیده و اندیشه ای احترام بگذاریم و این قطعا تاثیر میگذارد ».

کد خبر: 900288

وب گردی

وب گردی