عوامل سریال نوروزی «تعطیلات رویایی»  به کیش رفتند

عوامل سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی حدود یک هفته است که برای ادامه تصویربرداری به جزیره کیش رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، تصویربرداری سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی که پیش از این «افتاده ها» نام داشت در شهر شیراز به پایان رسید.

عوامل این سریال نوروزی مدتی در شیراز بودند و حدود یک هفته است که برای ادامه تصویربرداری به کیش رفته اند و ادامه کار در کیش ضبط می شود.

بخش بیشتر تصویربرداری سریال در کیش خواهد بود و تاکنون بیش از ۱۰ جلسه از این مجموعه تلویزیونی در شیراز و در اماکن تاریخی این شهر تصویربرداری شده است.

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه دو سیما برود روز دوشنبه ۱۱ دی ماه در شهر شیراز کلید خورد.

فیلمنامه این سریال را احسان جوانمرد نوشته است و در ۱۵ قسمت ساخته خواهد شد. همچنین محمدرضا شریفی نیا که بازیگردانی این سریال را بر عهده دارد خودش هم در آن بازی می کند.

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به افسانه بایگان، افسر اسدی، محمود عزیزی و رضا یزدانی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این سریال ۱۵ قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده، آمده است: «تعطیلات رویایی» داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در مشهد اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد...

503

کد خبر: 900352

وب گردی

وب گردی