نرخ بازار ارز  وجاهت  دولت روحانی را زیر سؤال برده است

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با تاکید بر اینکه بازار ارزی کشور را باید از این افسارگسیختگی رهایی بخشید، گفت: باید هر چه سریع‌تر دولت نسبت به ساماندهی بازار ارز و کنترل تورم فکری کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در صحن علنی پارلمان و طی تذکری شفاهی خود در سخنانی با تذکر به دولت، سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت اقتصاد اظهار داشت: مواردی کهدر لایحه بودجه سال 97 کل کشور و مصوبات آن قید شده است باید برای طرح‌ها و پروژه‌ها عملیاتی شود.

وی خطاب به رئیس‌جمهور افزود:‌یکی از افتخارات دولت شما کنترل تورم و مدیریت بازار ارز بوده است اما وضعیت نامناسب بازار ارزی و این نرخ در بازار هیمنه دولت شما را زیر سؤال برده است.

قربانی با تاکید بر اینکه بازار ارزی کشور را از این افسارگسیختگی رهایی بخشید، گفت: باید هر چه سریع‌تر دولت نسبت به ساماندهی بازار ارز و کنترل تورم فکری کند.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: آقای اردکانیان! انتظار داریم بیشتر آفتابی شوید.

وی افزود:‌ با نهایت تاسف باید بگویم میزان نزولات آسمانی 38 درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است همچنین 48 درصد ظرفیت سدهای شما خالی است باید به داد کشاورزان برسیم.

وی خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد که از همین امروز باید فکری به حال ذخیره منابع آبی و کشاورزان کنید. چرا که کشاورزان ما در وضعیت بدی به سر می‌برند.

وی در خاتمه تذکر خود گفت: آقای روحانی قول و قرار شما هم شده گفتار درمانی! شما نباید اینقدر زود وعده‌های خود را فراموش کنید. همچنین باید جلوی رانت و مافیای چای را هم بگیرید.

301

کد خبر: 900466

وب گردی

وب گردی