به مشکلات خانواده‌های جان باختگان سانچی رسیدگی شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان با انتقاد از عدم توجه به خانواده جان باختگان حادثه سانچی، گفت: باید به مشکلات این خانواده‌ها توجه و رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، سیدکمال‌الدین شهریاری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس ابتدا به دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت ملی نفتکش ایران و وزارت راه و شهرسازی تذکر داد و با اشاره به حادثه سانچی، گفت: با پیگیری جدی علت حادثه را دریابید و برای جلوگیری از شایعات و مسموم کردن افکار عمومی علت حادثه را بررسی و از طریق رسانه ملی موضوع را اطلاع‌رسانی کنید تا خانواده‌های جان باختگان در جریان دقیق این موضوع قرار گیرند و بدانند که عزیزان‌شان به چه دلیل مظلومانه به شهادت رسیده‌اند.

این نماینده مجلس ابراز ناراحتی کرد: همسر یکی از شهدا در شهرستان دشتی می‌گفتند فرزند ۱۵ ماهه دارم. در آینده اگر علت این حادثه را جویا شد چه بگویم. باید این موضوع با دقت و سرعت پیگیری شود تا خانواده جان باختگان تا حدی از آرامش روحی برخوردار شوند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان گفت: درخواست دارم به وضعیت خانواده‌های جان باختگان و به موضوع مستمری آنها و بیمه عمر آنها رسیدگی شود. یکی از خانواده‌ها گفته بود بیش از ۱۰ روز است که یک تلفن و پیامک از سوی شرکت ملی نفتکش به آنها نشده، چرا به مشکلات آنها رسیدگی نمی‌شود؟

کد خبر: 900524

وب گردی

وب گردی