اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان خوزستان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به دارا بودن پتانسیل این دانشگاه برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان گفت: واحد اهواز آمادگی دارد تا در مسائل علمی و پژوهشی برای مقابله با منشا ریزگردها با عوامل رفع این پدیده همکاری و فعالیت داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر فرج اله براتی در رابطه با اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برای مقابله با گرد و غبار در این استان، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: قصد داریم با افزایش کاشت نهال ها در فضای دانشگاه و همچنین برای جلوگیری از صدمه دیدن دانشجویان برای ادامه تحصیلشان اقداماتی انجام دهیم.

سرپرست واحد اهواز با اشاره به این که به تازگی بر کرسی ریاست این واحد دانشگاهی نشسته است، ادامه داد: به منظور حل معضل گرد و غبار حتما برنامه هایی خواهیم داشت.

براتی با بیان این که مساله ریزگردها یک مساله اساسی در استان است، گفت: مسوولین اصلی باید برای این موضوع چاره اندیشی و راه حل پیدا کنند و ما می توانیم در شناسایی و پژوهش در این رابطه با آنها همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در صورت درخواست همکاری مسوولین مورد نظر از دانشگاه آزاد اسلامی ما با ارائه طرح های پژوهشی مان برای مقابله با پدیده ریزگردها کمک خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به دارا بودن پتانسیل این دانشگاه برای مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: واحد اهواز آمادگی دارد تا در مسائل علمی و پژوهشی برای مقابله با منشا ریزگردها و عوامل موثر آن همکاری و فعالیت داشته باشد.

وی گفت: ما حاضر هستیم در صورت نیاز به آزمایش امکانات دانشگاه آزاد را در اختیار متولیان این موضوع قرار دهیم زیرا دانشگاه آزاد درخصوص پژوهش و مسائل آزمایشگاهی امکانات خوبی را در اختیار خود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، طی روزهای گذشته گرد و غبار بخش هایی از سطح استان خوزستان را فراگرفته و مدارس و ادارات برخی از شهرهای این استان تعطیل شدند.

901/900

کد خبر: 900526

وب گردی

وب گردی