تاکنون تماسی از سوی شرکت ملی نفتکش  با خانواده جانباختگان صورت نگرفته است/خانواده جانباختگان را دریابید

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده سانحه سانچی اعتراض داشتند که با توجه به گذشت 10 روز از حادثه ، حتی یک تماس از سوی شرکت ملی نفتکش نداشتند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سید کمال الدین شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص سانحه نفتکش سانچی تذکراتی را به دولت، وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، شرکت ملی نفتکش ایران و وزارت راه و شهرسازی وارد کرد و گفت: از این وزرا درخواست بررسی هر چه سریعتر علت حادثه نفتکش سانچی را دارم و باید به صورت جدی پیگیر دلیل اصلی این حادثه باشند.

او در ادامه بیان کرد: برای جلوگیری از شایعات و مسموم کردن افکار عمومی، علت حادثه باید با دقت پیگیری و از طریق رسانه های ملی و جمعی اطلاع رسانی شود تا خانواده های این جانباختگان در جریان دقیق این حادثه قرار بگیرند و بدانند که به چه دلیل عزیزانشان در دیار غربت به شهادت رسیدند.

شهریاری اظهار داشت: براساس مذاکراتی که با همسر یکی از جانباختگان حادثه سانچی در شهرستان دشتچی داشتیم اعلام کرد، در صورتی که فرزند 15 ماه ام طی سال های آینده از من سوال کند پدر من چگونه فوت کرد؟ چه جوابی باید به او بدهم؟ بنابراین باید دقت و سرعت را در بررسی علت حادثه در دستور کار قرار دهیم تا خانواده های جانباختگان از یک آرامش روحی برخوردار شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در خواست من رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت خانواده ها است و نباید به برگزاری مراسم عمومی اکتفا کرد، همچنین باید به وضعیت معیشت، مستمری و بیمه این خانواده ها توجه و رسیدگی شود.

او در پایان گفت: بسیاری از خانواده ها اعتراض داشتند که با توجه به گذشت 10 روز از حادثه ، حتی یک تماس از سوی شرکت ملی نفتکش نداشتیم، بنابراین باید مشخص شود که چرا تاکنون به این خانواده ها سرکشی نشده و به وضعیت آنها رسیدگی نمی شود؟

401

کد خبر: 900539

وب گردی

وب گردی