دکتر رهبر توانسته امیدها به الگوسازی و ارتقای کمی و کیفی دانشگاه آزاد را به عینیت تبدیل کند

مدیرکل تشکل های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توانسته امیدها به الگو سازی و ارتقای کمی و کیفی دانشگاه آزاد را به عینیت و واقعیت تبدیل کند.

دکتر محمد قربانی گلشن آبادی مدیرکل تشکل های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره تحولات رخ داده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور دکتر ولایتی به عنوان یک شخصیت علمی و دانشمند و مورد وثوق دانشگاهیان و نخبگان در بالاترین سطح دانشگاه آزاد اسلامی بدون شک توانسته چشم انداز روشن و افق درخشانی را نوید بدهد.

وی افزود: دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توانسته امیدها به الگو سازی و ارتقای کمی و کیفی دانشگاه آزاد را به عینیت و واقعیت تبدیل کند.

مدیرکل تشکل های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دکتر ولایتی، دکتر رهبر و سایر مسئولین و مدیران ارشد سازمان، دانشگاه آزاد اسلامی را در مسیر یک دانشگاه مطرح و برتر قرار دادند، دانشگاهی که رکن رکین تمدن نوین اسلامی است و به تعبیر حضرت امام مبدا تحولات جامعه است.

دکتر محمد قربانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که دانشگاه آزاد اسلامی، به فضل الهی و به لطف و برکت حضور چهره های خدوم، فاضل و عالم و ظرفیت عظیم و فاخر اساتید، دانشجویان، کارمندان و مسئولین بتواند به عنوان یک«دانشگاه تراز انقلاب اسلامی» مطرح شود که علائم و قرائن آن، از هم اکنون هویدا است.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 900563

وب گردی

وب گردی