آغاز به کارِ گروه مشاوران نخبه و جوان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

اولین جلسه گروه مشاوران نخبه و جوان برون سازمانی رئیس پلیس پایتخت، صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دفتر ایشان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،در ابتدای این جلسه، سرهنگ "چراغی"، معاون طرح و برنامه و بودجه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن ارائه گزارش مختصری از فرایند انتخاب این مشاوران نخبه گفت: سعی شده است در هر یک از حوزههای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی، فناوری، رسانهای و ... یک تن از جوانان نخبه در این گروه حضور داشته باشند.
همچنین، سردار "حسین رحیمی" ضمن تشکر از حضور فعال این مشاوران در جلسه مذکور، و اظهار امیدواری برای آینده ای روشن در این زمینه، اظهار داشت: با تمام وجود و با اعتقاد کامل دستور راه اندازی این گروه صادر شده و اعتقاد داریم که برای برقراری امنیت، نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه به ویژه نخبگان علمی کشور هستیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ضمن تشریح ساختار نیروی انتظامی و رابطه آن با دیگر قوا و سازمانها برای مدعوین، بیان کرد: حوزه ماموریتهای پلیس یکی از گستردهترین حوزههاست به طوری که بیشتر موضوعهای مطروحه در شورای امنیت کشور و شورای تامین استان، به حوزه ماموریتهای پلیس مربوط میشود.
وی تصریح کرد: امروزه نگاه پلیس به مسائل حوزه نظم و امنیت، نگاهی علمی و عمیق است، و راهبرد اصلی ناجا، جامعه محوری است و معتقدیم که باید هوشمندترین افراد در پلیس به کارگیری شوند، چرا که یک پلیس باید بتواند در صحنه و میدان عمل بهترین تصمیم را بگیرد که این مساله نیازمند دانش و بهره هوشی مناسب است.
بنا بر این گزارش، در ادامه این جلسه، هر یک از مشاوران نخبه به معرفی حوزه تخصصی و دیدگاه خود درباره راه های ارتقاء امنیت پرداختند و مقرر شد این جلسات در زمان های آتی نیز به طور منظم برگزار شود.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 900579

وب گردی

وب گردی