عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، عضو شورای ورزشی استان آذربایجان غربی شد

دکتر محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی طی حکمی دکتر کاظم مهری را به عنوان عضو شورای ورزش استان آذربایجان غربی منصوب کرد.

دکتر کاظم مهری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز از ارومیه در خصوص این انتصاب افزود: با توجه به مسئله امر ورزش در بعد قهرمانی و ابلاغیه در خصوص ورزش وجوانان و تشکیل شورای عالی ورزش استان ها به ریاست استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان، این شورا با هدف گسترش و توسعه ورزش تشکیل شد و اینجانب نیز توفیق عضویت در این شورا را کسب کردم.


وی افزود: ورزش مورد اقبال مردم و رسانه‌ها است و جامعه عمومی همه کشور‌ها به این حوزه علاقه دارد اما برای ما که وظیفه مدیریت ورزش را داریم باید توجه کنیم که ورزش تنها برای یک قشر خاص و قهرمانی نیست ما باید تلاش کنیم که ورزش برای عموم مردم باشد و مردم در ورزش حضور داشته باشند.
مهری تاکید کرد: وظیفه ما این است که از صفر تا صد برای توسعه ورزش همگانی تلاش کنیم و باید توجه کنیم که یکی از رسالت‌های اصلی ما تامین سلامت مردم و جامعه از طریق رشد و گسترش ورزش و به خصوص ورزش همگانی است که با توجه به نظر مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان به عنوان عضوی از این شورا، به عنوان فرزندی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسات حاضر می‌شوم.


وی با اشاره به سوابق ورزشی خود عنوان کرد: کسب مدال برنز دانشجویان جهان در تایوان، مدال برنز ارتش های جهان در دوران خدمت مقدس سربازی در ایتالیا، نفر پنجم المپیک دانشجویان جهان در کره جنوبی، مدال طلای جام ستارگان اروپا و مدال های بین المللی و کشوری از جمله موفقیت های من در این دوران بوده است.
عضو هیات علمی واحد ارومیه ادامه داد: در حال حاضر نیز در امر فرهنگ و ترویج ورزش با استفاده از تجاربی که در طی سالیان طولانی کسب کرده ام در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان قرار می‌دهم.
وی با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ورزش قهرمانی گفت: تیم هایی از دانشگاه آزاد اسلامی در قهرمانی باشگاه های آسیا و رده های بسیار بالاتر در سطح بسیار مناسبی قرار دارد.
دکتر مهری خاطرنشان کرد: این دانشگاه از بدو تاسیس حضور بسیار پررنگی در زمینه ورزش و مسابقات داشته و بخش قابل توجهی از نیاز های ورزشی را تامین کرده است.
وی تاکید کرد: نگاه حاکمیتی و تاکید مقام معظم رهبری توسعه و گسترش ورزش است و به همین دلیل دولت، مجلس شورای اسلامی، قانون اساسی و دانشگاه آزاد اسلامی همواره تاکید داشته‌اند بر رشد و گسترش ورزش همگانی، پس ما وظیفه داریم که برای گسترش ورزش تلاش کنیم.

202

کد خبر: 900612

وب گردی

وب گردی