سومین تهیه کننده برای یک فیلم/ ماجرای تمام نشدنی تهیه کننده‌های «بمب»

تهیه کننده فیلم «بمب» برای سومین بار تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، احسان رسول اف به عنوان سومین تهیه کننده فیلم «بمب» به کارگردانی پیمان معادی، معرفی شد.

امروز در خبری که از سوی روابط عمومی فیلم «بمب» منتشر شده است نام احسان رسول اف به عنوان تهیه کننده «بمب» اعلام شد.

این در حالی است که مهدی داوری، تهیه کننده سینما و رئیس هیات مدیره تلویزیون تعاملی «تیوا» اولین تهیه کننده این اثر سینمایی است که پس از مدت کوتاهی از حضور در این فیلم انصراف می دهد و هر چند شنیده ها حکایت از آن دارد که بخشی از سرمایه گذاری داوری در «بمب» هنوز به وی بازگردانده نشده است.

پس از انصراف داوری، مانی حقیقی به عنوان تهیه کننده «بمب» انتخاب شد و در زمان قرعه کشی فیلم های فجر که به منظور تعیین سانس و روز نمایش آنها در پردیس ملت برگزار شد، مانی حقیقی به عنوان تهیه کننده «بمب» در پردیس ملت حضور داشت حال، امروز و در کمتر از یک ماه نام احسان رسول اف به عنوان تهیه کننده این اثر سینمایی معرفی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، در خلاصه داستان فیلم «بمب» که به تازگی به «بمب؛ یک عاشقانه» تغییر نام داده است آمده: در میانه سال های جنگ و بمباران شهری در تهران، زندگی با وحشت بسیار می گذرد. اما عشق و دلدادگی، زندگی و امید، وحشت واقعیت مرگ را به فراموشی می سپارد. رفتگان در محدوده کلمات زندگان تکرار می شوند. مرگ سوال مطلق است و زندگی و عشق ابهام مکرر. "بمب؛ یک داستان عاشقانه" با کورسوی ابهام عشق و زندگی کار دارد، نه با سیاهی مطلق مرگ.

در فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، باران معادی به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در سی وششمین جشنواره فیلم فجر که از 12 تا 22 بهمن برگزار خواهد شد، روی پرده می رود.

501

کد خبر: 900638

وب گردی

وب گردی