تمجیدنمایندگان سازمان جهانی فوتبال ساحلی از میزبانی ایران

نشست مشترک نمایندگان سازمان جهانی فوتبال ساحلی در هیات فوتبال استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امروزظهر جلسه هماهنگی پرشین کاپ با حضور نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی و نمایندگان اجرایی فدراسیون فوتبال و نمایندگان پارس جنوبی بوشهر در محل هیات فوتبال استان به میزبانی رییس ، نایب رییس هیات فوتبال استان برگزار شد.

درابتدا محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان ضمن خیرمقدم و خوشامد گویی به تمامی میهمانان و مسوولین اجرایی مسابقات پرشین کاپ ضمن تقدیر وتشکر از زحمات مهدی تاج، رییس فدراسیون و محمدرضا ساکت، دبیر فدراسیون و پریا شهریاری و علی کفاشیان که برای دومین سال پیاپی نسبت به جلب توجه مقامات جهانی فوتبال ساحلی که بوشهر وپارس جنوبی امادگی لازم برای میزبانی ازاین مسابقات جلب نموده اند، تقدیر بعمل آوردند.

نجفی تصریح کرد که نگاه و حمایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی از فوتبال ساحلی ایران به عنوان یکی از قدرت های برتر این رشته در جهان باید ویژه تر باشد و ما آمادگی وپتانسیل استقبال و میزبانی بیش ازاین تیم های حاضر هستیم که امیدواریم سال آتی شاهد حضور 8 تیم ملی باشیم. وایران به دلیل امنیت بالا و بوشهر به دلیل بیشترین بازیکنان ساحلی و استقبال خوب خانواده ها وهواداران شایستگی میزبانی تمامی مسابقات فوتبال پایه ای وبزرگسالان را داراست.

هم چنین از باشگاه پارس جنوبی بوشهر که در تمام زمینه های اجرایی وبه صورت حرفه ای مارا یاری دادند تشکر ویژه می نمایم.

در ادامه ریکاردو گارسیا و جوزف مالداندو ضمن تمجید از روند حرفه ای و رو به رشد فوتبال ساحلی ایران، سطح توسعه این رشته در ایران را بسیار بالا دانست و ابراز علاقه مندی کرد تا شاهد میزبانی مختلفی از سوی ایران وبوشهر برای برگزاری مسابقات باشد. هم چنین درخصوص امنیت خوبی که مسوولین جمهوری اسلامی ایران و مسوولین محلی برقرار کرده و می کنند رضایت کامل دارند واظهار داشتند که خیلی خوشحالیم که امنیت و دسترسی ها وبازدیده های فنی موجب ارتقا وکیفیت کار شده و ما همه با هم یک تیم در سطح جهانی هستیم.

برنامه مسابقات توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی به شرح زیر اعلام گردیده است:

شنبه هفتم بهمن

اسپانیا – اوکراین از ساعت 16:00

آذربایجان – ایران از ساعت 17:30

یک شنبه هشتم بهمن

اسپانیا – آذربایجان از ساعت 16:00

ایران – اوکراین از ساعت 17:30

دوشنبه نهم بهمن

اوکراین – آذربایجان از ساعت 16:00

ایران – اسپانیا از ساعت 17:30

مسابقات فوق در ورزشگاه دهکده ساحلی واقع در اتوبان امام علی (ع) بوشهر برگزار می شود.

602

کد خبر: 900644

وب گردی

وب گردی