تحولات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) گفت: تحولات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته و مطالعه شده هست و هنوز تحولاتی در پیش است.

دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره تحولات دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال گذشته گفت: تحولات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته و مطالعه شده هست و هنوز تحولاتی در پیش است، با حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی، امید، انگیزه و نشاط علمی و دینی مضاعف شده است.

وی افزود: دکتر ولایتی به‌عنوان یک شخصیت علمی، فرهیخته و دانشمند و همچنین ولایتمدار با آینده‌نگری و با نقشه راهی که در پیش‌گرفته‌اند، با همیاری سایر مدیران، تحولات خوبی را در دانشگاه آزاد اسلامی رقم‌زده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) تصریح کرد: دکتر ولایتی شخصیتی ممتاز و والا، دانشمند و آشنا با مقتضیات، آینده‌نگر و برنامه محور و پیگیر هستند.

گفتنی است، احمد آذین دارای مدرک دکترای علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است که پیش‌ازاین عهده‌دار مسئولیت‌هایی همچون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و دبیر استانی ستاد هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان اصفهان بوده است.
استان اصفهان با 27 واحد دانشگاهی آزاد دارای حدود 100 هزار دانشجو است.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 900651

وب گردی

وب گردی