حکیمی پور:  پارلمان اصلاحات جایگزین شورای هماهنگی نمی شود

دبیر کل حزب اراده ملت ایران اسلامی در خصوص پارلمان اصلاحات اظهار داشت: این طرح برای اجماع هر چه بیشتر اصلاحات است که بتوانند موثر تر و کارآمد تر عمل کنند.

احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در مورد طرح پارلمان اصلاحات گفت: این پیشنهاد در دست بررسی است و برای این است که به طور حداکثری مشارکت اصلاح طلبان را در تصمیم گیری ها همراه کند و شهرستان ها و استان ها در فرآیند تصمیم گیری به صورت موثر حضور داشته باشند.

وی در توضیح بیشتر افزود: در این طرح تلاش شده است که محوریت به احزاب داده شود و همچنین شمولیت کشوری بیشتری را به همراه داشته باشد البته جزییات این طرح همچنان در دست بررسی است اما این که جزییات آن به کجا برسد هنوز در دست بررسی است.

حکیمی پور با اشاره به این که ضعف ها و قوت های شورای عالی اصلاح طلبان را دیده ایم با در نظر داشتن پارلمان اصلاحات اظهار داشت: این راه کاری است تا اصلاح طبان بتوانند تصمیم های جامع تر و دقیق تری را بگیرند و بتوانند دامنه پوشش اصلاح طلبی را بالا ببرند.

دبیر کل حزب اراده ملت ایران اسلامی در ادامه با اشاره به طرح پارلمان اصلاح طلبی تصریح کرد: بالاخره این هم روشی است که پیشنهاد شده و در شورای هماهنگی بررسی می شود جایی که اصلاح طلبان حضور دارند و در نهایت با بزرگان اصلاحات هم مشورت خواهد شد.

وی با اظهار این که ساختار انتخاباتی چارچوب ثابتی نیست ابراز کرد: ساختار ثابت اصلاح طلبان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای مشورتی است که افرادی از احزاب در آن حضور دارند، ساختار های ثابتی هستند اما برای این که در هر انتخابات چه برنامه ای داشته باشیم آن ها ثابت نیست در هر دوره ای روش خودش رو اعمال کردیم.

حکیمی پور در خصوص پارلمان اصلاحات تأکید کرد: این طرح برای اجماع هر چه بیشتر اصلاحات است که بتوانند موثرتر و کارآمد تر عمل کنند اما این جور نیست که بخواهد جایگزین شورای هماهنگی شود و یا بقیه ساختار ها را از بین ببرد .

وی ادامه داد: این طرح بیشتر کمک می کند اصلاحات در تصمیم های عملی و عرصه هایی که در رقابت های انتخاباتی قرار می گیرند تصمیمات جامع بگیرند و بهتر عمل کنند.

303

کد خبر: 900658

وب گردی

وب گردی