برگزاری همایش تبیین کارآمدی نظام توسط دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش تبیین کارآمدی نظام توسط این دانشگاه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن خیری با اعلام این خبر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، همایشی تحت عنوان تبیین کارآمدی نظام در عرصه‌ها و محورهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، علمی، اقتصادی برگزار می‌شود.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب ادامه داد: این همایش بین‌المللی در دو سطح تئوریک و عملیاتی برگزار خواهد شد. تمرکز بر روی وجوه ممیزه انقلاب اسلامی و آینده‌پژوهشی است. همچنین بر روی مفهوم‌سازی، گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و نهادسازی تاکید ویژه‌ای در برگزاری این همایش وجود دارد.

وی اضافه کرد: محورها تدوین شده و به زودی فراخوان همایش منتشر خواهد شد. برگزاری این همایش کار بسیار گسترده‌ای است که با مشارکت نهادهای علمی و پژوهشی و با بهره‌گیری از ظرفیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌پذیرد.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: براساس سطح موضوع و براساس محورها تقسیم کار صورت می‌گیرد و چندین همایش در سطوح مختلف در استان‌ها برنامه‌ریزی شده است که خروجی آن چندین کتاب بسیار مفید خواهد بود و در سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع: آنا

کد خبر: 900717

وب گردی

وب گردی