عملکرد مثبت دانشگاه آزاد در راستای اعتلای انقلابی و اسلامی/ حساسیت دانشگاه نسبت به انحرافات اساتید قابل تقدیر است

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی گفت: از جهت تحولات سازنده در دانشگاه آزاد اسلامی، باید از دکتر ولایتی تشکر کرد هم چنین تیم مدیریتی ایشان و بقیه ی عزیزانی که در دانشگاه آزاد فعالیت می کنند قابل تقدیر هستند.

حمید رسایی نماینده‌ی دوره‌ی هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: در مدت یک سالی که دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد حضور دارند تغییر تحولات اساسی در جهت‌گیری‌های دانشگاه آزاد دیده می‌شود.

او تصریح کرد: دانشگاه در تلاش است پسوند اسلامی را که ازدست‌داده است احیا کند و به معنای واقعی کلمه یک دانشگاه آزاد ولی اسلامی باشد.

مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی تصریح کرد: از جهت تحولات سازنده در دانشگاه آزاد اسلامی، باید از دکتر ولایتی تشکر کرد هم‌چنین گروه مدیریتی ایشان و بقیه‌ی عزیزانی که در دانشگاه آزاد فعالیت می‌کنند قابل‌تقدیر هستند.

او افزود: عملکرد مثبتی در راستای اعتلای انقلابی و اسلامی در دانشگاه آزاد دیده می‌شود و حساسیت‌هایی نسبت به انحرافات اساتید وجود دارد یا برخی از رفتارهای منفی دیگری که درگذشته‌ی دانشگاه آزاد مشاهده می‌شد و دل مؤمنین را به درد می‌آورد اصلاح‌شده و عملکرد گروه جدید مدیریتی قابل‌قبول است.

رسایی بابیان اینکه تحولات در همه‌ی حوزه‌های دانشگاه آزاد اتفاق افتاده است خاطرنشان کرد: حوزه‌های فرهنگی، تحصیلی و اعتقادی دانشگاه آزاد تغییر مثبتی را تجربه کرده‌اند هم‌چنین با توجه به اینکه دانشگاه آزاد از جهت فرهنگ غلطی که بر آن حاکم بود، ریشه‌ی طولانی دارد برخی از تغییر و تحولات به یک‌دفعه انجام نمی‌شود.

نماینده دوره‌ی هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد دست به جراحی زد و باید منتظر ماند عملکرد این جراحی در پایان احساس شود اما اصل اینکه مدیریت جدید روند غلط گذشته را ادامه نداد و آن را دچار لغزش کرد ازاین‌جهت باید از دکتر ولایتی تقدیر کرد.

رسایی افزود: اینکه دانشگاه آزاد توقع داشته باشد از بودجه‌ی عمومی استفاده کند، درست نیست و برخلاف فلسفه‌ی آن است از طرفی افزایش غیرمنصفانه‌ی شهریه نیز از توان دانشجو خارج می‌شود که لازم است دانشگاه به بحث پژوهشی متکی باشد.

او گفت: در کنار این مسائل نسبت به دکتر ولایتی و تعدد مسئولیت‌های ایشان ابهاماتی وجود دارد و باید به فضاسازی رسانه‌ای که عنوان می‌شود بیش از 30 شغل بر عهده‌ی این برادر مومن است پاسخ شایسته‌ای داده شود هم‌چنین چهره‌ها و شخصیت‌های انقلابی که توانایی دارند بهتر است توانمندی خود را در چند کار مؤثر متمرکز کنند و نباید علیه این نیروهای انقلاب چنین فضاهایی ایجاد شود.

رسایی بابیان اینکه احتمالا برخی از پست‌های دکتر ولایتی حالت تزئینی و تشریفاتی دارند تصریح کرد: نسبت به این موضوعات اگر دلایلی وجود دارد که برای افکار عمومی قابل‌فهم است باید ارائه شود.

کد خبر: 900726

وب گردی

وب گردی