به گزارش ایسکانیوز، اساتید و کارشناسان حوزه سینما، مترجم و دانشگاهیان حاضر در نشست معرفی کتاب «بازاریابی فیلم» نوشته «فینولا کریگان» ترجمه دکتر محمد سروی زرگر با بیان اینکه بازاریابی حلقه مفقوده سینمای ایران است بر لزوم افزایش منابع علمی و دانشگاهی در این زمینه تاکید کردند.
نشست معرفی کتاب «بازاریابی فیلم» نوشته «فینولا کریگان» ترجمه دکتر محمد سروی زرگر از سری نشستهای «گفتوگو درباره یک کتاب» که به همت بنیاد سینمایی فارابی برگزار میشود عصر سهشنبه با حضور رامتین شهبازی، منتقد و کارشناس امور سینمایی، دکتر محمد علی حسیننژاد از کارشناسان حوزه فرهنگ و اقتصاد، شیوا مقانلو مدرس دانشگاه و مترجم و دکتر محمد سروی زرگر مترجم این اثر در سالن اصلی این بنیاد برگزار شد.
503