معرفی متقاضیان توسعه پهنای باند به بانک /تعیین نرخ ترجیحی برای پیام‌رسان‌ها

وزیر ارتباطات با بیان اینکه این وزارتخانه در راستای اجرای مصوبه شورای عالی مجازی به تکالیف خود جامه عمل پوشانده است، از اعطای وام کم بهره به متقاضیان توسعه پهنای باند خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادى ایسکانیوز؛ محمد جواد آذری جهرمی در مورد اقداماتی که وزارت ارتباطات در مورد شبکه‌های اجتماعی بومی انجام داده است، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی مجازی برای هر کدام از دستگاه‌ها تکالیفی در جهت حمایت از شبکه پیام‌رسان بومی تعیین شده بود که بخشی از آن نیز برعهده این وزارتخانه گذاشته شد.

او ادامه داد: یکی از اقداماتی که وزارت ارتباطات در این راستا انجام داده است تعیین نرخ ترجیحی برای این پیام‌رسان‌ها بود که اعمال شده و در حال تبلیغ است.

آذری جهرمی تصریح کرد: تخصیص پهنای باند بر اساس نیاز متقاضیان از دیگر اقداماتی بود که در این خصوص انجام شد، به این صورت که با آنها مکاتبه شده و فضای مورد نیازشان از طریق ایجاد Deta Ceter در اختیارشان قرار گرفت.

او تاکید کرد: اعطای وام کم بهره از دیگر اقداماتی بود که در این مورد انجام شد که در پی آن متقاضیان به بانک معرفی شدند و هم‌اکنون نیز در حال طی کردن فرآیند اداری آن هستند.

وزیر ارتباطات یادآورشد: لازم است به غیر از وزارت ارتباطات سایر دستگاه‌هایی که سهمی در اجرای این طرح دارند نیز در مورد روند اقداماتی که تاکنون در این خصوص انجام داده‌اند، پاسخگو باشند.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 900811

وب گردی

وب گردی