واکنش "عارف" به طرح جدید "کواکبیان" برای اصلاح‌طلبان

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نظرش درباره طرح پارلمان اصلاحات را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و رئیس فراکسیون امید مجلس، با اشاره به آغاز به کار دور جدید شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات‌های پیش‌رو، گفت: سعی می‌شود تا پیش از پایان سال جاری تشکیل این شورای اعلام شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری اخیراٌ طرحی را به نام پارلمان اصلاحات به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ارائه کرده آیا در این باره با شما رایزنی شده یا خیر؟ افزود: رایزنی در این‌باره با ما نشده البته بهتر است در اینباره از آقای کواکبیان سئوال کنید.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه تشکیل پارلمان اصلاحات را با وجود شورای عالی سیاست‌گذاری چگونه می‌بینید، اظهار داشت: ما به دنبال تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستیم و اطلاعات بیشتر درباره تشکیل پارلمان اصلاحات را باید از آقای کواکبیان پرسید.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان متشکل از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی شخصیت‌های حقیقی تشکیل شده و ریاست آن را محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس به‌عهده دارد. عملکرد این شورا مورد انتقاد برخی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب مردم‌سالاری، اعتماد ملی و اراده ملت است که منجر به ارائه دو لیست در انتخابات شوراهای پنجم توسط اصلاح‌طلبان شد.

منبع: تسنیم

302

کد خبر: 900963

وب گردی

وب گردی