زنده نگهداشتن یاد شهدای غواص در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

یاد و خاطره شهدای مظلوم غواصِ دوران دفاع مقدس با اکران فیلم «اشنوگل» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان زنده نگهداشته شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، محمدرضا زاهدشیخی گفت: به ابتکار معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و همکاری موسسه راوی فیلم و خانه هنر انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان، فیلم حماسی «اشنوگل» که داستان دلاورمردی و رشادت‌های شهدای غواص در دوران جنگ تحمیلی را به تصویر می کشد در تالار علامه حلی این دانشگاه به اکران مردمی گذاشته شد.
محمدرضا زاهدشیخی بیان کرد: این فیلم ویژه اعضای هیات‌علمی دانشگاه، دانشجویان، تشکل‌های سیاسی فعال انقلابی دانشگاه و فعالان فرهنگی به صورت رایگان و مردمی طی 2 روز متوالی و در 4سانس به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال عموم نیز قرار گرفت.
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: یک سانس اکران این فیلم به خانواده های معزز و محترم شاهد و ایثارگر استان تعلق گرفت و در این بخش تعدادی از غواصان رشید دوران جنگ تحمیلی نیز به همراه خانواده هایشان حضور داشتند و تجدید بیعت مجددی با دوستان شهید خود کردند.
زاهدشیخی که خود از غواصان دفاع مقدس در لشکر همیشه پیروز 41ثارالله است ادامه داد: حمایت از برنامه های فرهنگی و مذهبی و آشنا کردن دانشجویان با فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره جنگ تحمیلی جزو برنامه های اصلی این معاونت است که با قوت بیشتری به اجرا در می آید.
وی خاطر نشان کرد: طی این 2 روز تعداد 800 بلیط رایگان میان جامعه هدف توزیع شد و تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز در 4 سانس پذیرای علاقمندان به تماشای این فیلم بود.همچنین یک سانس اختصاصی این فیلم نیز به اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه خانواده هایشان تعلق گرفت که در این بخش نیز شاهد حضور پرشور بودیم.

کد خبر: 900973

وب گردی

وب گردی