ترویج قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

سلسله نشست‌های عمومی و تخصصی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با هدف ترویج علوم قرآنی و انس بیشتر با این کتاب آسمانی به زودی در دانشگاه های آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، روز گذشته نشستی از جنس قرآن و علوم دینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد که آثار و برکات آن در آینده ای نزدیک شامل حال همه دانشجویان و پرسنل می شود.
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به برگزاری جلسه نشر و ترویج فرهنگ نظری و عملی قرآن کریم بیان کرد: روز گذشته جلسه ای با حضور یار دیرین قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر خواجه پیری که در حال حاضر به عنوان مسئول کارگروه تخصصی قرآن بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء کشور فعالیت می کند برگزار شد که ثمرات و برکات این جلسه قرآنی شامل حال همه پرسنل و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان می شود.
محمدرضا زاهدشیخی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با همکاری بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء، سلسله نشست های عمومی و تخصصی تلاوت و تفسیر قرآن را در این دانشگاه برگزار نمایند تا فعالیت های قرآنی این دانشگاه جان دوباره ای بگیرد و دانشجویان نیز در کنار تحصیل علوم نظری، با علوم قرآنی نیز انس و الفت بیشتری بگیرند.
وی ادامه داد: مقرر شد تا این قبیل جلسات قرآنی با حضور قاریان برجسته کشوری در آینده ای نزدیک ویژه دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شود.همچنین پیشنهاداتی به منظور حمایت و پشتیبانی های ویژه از دانشجویان قاری و حافظ قرآن دانشگاه های آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان ارائه شد.

کد خبر: 900974

وب گردی

وب گردی