هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال برگزار می شود

دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ دسته اول با برگزاری دو دربی در شمال و جنوب ایران روز یکشنبه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار می شود. در حساس ترین مسابقه دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر در شهر بابل به مصاف یکدیگر می روند. دربی فوتبال مازندران حساسیت های زیادی برای هواداران دو تیم دارد. نساجی مازندران در حال حاضر با 36 امتیاز در رده سوم جدول است و خونه به خونه 35 امتیازی در رده چهارم جدول قرار دارد. هر دو تیم خود را جز مدعیان صعود به لیگ برتر می دانند و هر دو تیم هم هواداران دو آتشه زیادی دارند. در دیدار رفت نساجی یک بر صفر به پیروزی رسید اما در حال حاضر داود مهابادی جانشین مهدی پاشازاده در این تیم شده است. سرمربی خونه به خونه هم دیگر جواد نکونام نیست و دراگان اسکوچیچ کروات هدایت این تیم بابلی را بر عهده گرفته است. البته دیدارهای این دو تیم در فصل گذشته آنقدر حاشیه داشت که حتی مسئولان خونه به خونه می خواستند برای همیشه از فوتبال کنار بروند! این مرتبه اما همه امیدوارند که فوتبالی زیبا و به دور از حاشیه را در بابل ببینند.

نفت مسجدسلیمان هم که با اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم بادران در صدر جدول قرار دارد به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز خواهد رفت. شاگردان فکری در شهر شیراز کار دشواری پیش رو دارند زیرا فجر تیمی جنگنده و دونده است.

بادران که هفته گذشته در خانه مقابل ملوان متوقف شد در اراک به مصاف آلومینیوم می رود. بادران برای حفظ رده دوم جدول باید در این بازی پیروز شود وگرنه ممکن است تیم نساجی جانشین این تیم در جدول لیگ شود.

اکسین بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل شهرداری تبریز به مصاف آخرین تیم جدول راه آهن می رود که هیچ بردی نداشته است و به نظر می رسد شاگردان علی لطیفی کار راحتی برای پیروزی در این مسابقه داشته باشند.

برق جدید شیراز میهمان تیم شهرداری تبریز است و این مسابقه هم می تواند جذاب شود زیرا شهرداری بعد از حضور سیروس دین محمدی شرایط این تیم را دگرگون کرده است.

در بی کرمان هم این هفته برگزار می شود البته در بندرعباس! زیرا گل گهر سیرجان از میزبانی محروم است و باید به مصاف مس کرمان برود.گل گهر و مس تقریبا شانس زیادی برای صعود در این فصل ندارند و فقط برای دفاع از اعتبار فوتبالشان بازی می کنند.

ملوان هم در خانه میزبان تیم صبای قم است که یک تیم بحران زده است و شاگردان دست نشان برای پیروزی در این بازی کار سختی پیش رو نخواهند داشت.

برنامه هفته بیست و یکم لیگ یک:

یکشنبه - 8 بهمن 96‏
شهرداری ماهشهر - مس رفسنجان، ساعت 14‏، ورزشگاه شهدای ماهشهر ‏
فجرسپاسی شیراز - نفت مسجدسلیمان، ساعت 14، ورزشگاه شهید دستغیب ‏ شیراز ‏
ایرانجوان بوشهر - ماشین‌سازی تبریز، ساعت 14، ورزشگاه شهیدبهشتی ‏ بوشهر ‏
آلومینیوم اراک - بادران تهران، ساعت 14، ورزشگاه امام خمینی ‏ (ره) اراک ‏
خونه‌به‌خونه مازندران - نساجی ‏مازندران، ساعت 14، ورزشگاه هفتم تیر بابل
گل‌گهر سیرجان - مس کرمان، ساعت 14، ورزشگاه اختصاصی ‏ سیرجان
راه‌آهن تهران - اکسین البرز، ساعت 14، ورزشگاه راه‌آهن (اکباتان)‏ تهران ‏
شهرداری تبریز - آینده‌سازان برق جدید شیراز، ساعت 14، ورزشگاه اختصاصی شهرداری ‏ تبریز
ملوان بندرانزلی - صبای قم، ساعت 14، ورزشگاه تختی ‏ بندرانزلی

602

کد خبر: 901106

وب گردی

وب گردی