بدهی های شهرداری/ بخش زیادی از پروژوهای شهری راکد مانده است

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهردار تهران با اشاره به بدهی های شهرداری تهران گفت: بخش زیادی از پروژه های شهری را راکد نگاه داشته‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس حجت‌الله میرزایی ،با بیان اینکه شهرداری در ماه‌های اخیر هزینه حقوق دستمزد و اداره امور اولیه شهر را پرداخت کرده است، گفت: بخش عمده‌ای بدهی به پیمانکاران داریم و بخش زیادی از پروژه‌ها را راکد نگاه داشتیم.

وی در خصوص بازنگری در شیوه خدمات، گفت: باید بازنگری‌های اساسی صورت گیرد و بخشی از کارها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

معاون نجفی، گفت: در گذشته برف‌روبی و رفت‌ورو (جمع‌آوری زباله) واگذار شده بود و باید تصدی‌های غیرضرور واگذار شود.

وی با تأکید بر این موضوع که قیمت تمام شده کالا و خدمات بالاست، گفت: حجم بالای نیروی انسانی داریم و باید برای آنها برنامه‌ریزی کنیم.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهردار تهران با اشاره به اینکه نباید شهر را گران اداره کنیم، گفت: باید ساختار اصلاح شود و فعالیت‌هایی که در مأموریت شهرداری نیست متوقف شود.

به گفته میرزایی باید بازنگری اساسی در سازمان‌ها و شرکت‌ها صورت گیرد.

معاون نجفی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع بازنگری نیروی انسانی و بازنگری در تشکیلات در دستور کار است، گفت: در فعالیت جدید شهرداری برخی نیروهای انسانی باید جابه‌جا کنند و همین جا تأکید می‌کنم که تعدیل در دستور کار نیست.

وی با اشاره به اینکه بخشی از تشکیلات موازی حذف می‌شود، گفت: کارهای موازی و غیرمتمرکز را حذف و یکپارچه می‌کنیم.

میرزایی با بیان اینکه در حوزه معاونت اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری و سازمان زیباسازی کارهای موازی انجام می‌شود، گفت: کارهای موازی زیاد داریم به عنوان مثال در حوزه زنان که هم در مناطق مشاور زنان داریم، هم در سازمان‌ها و هم در معاونت‌ها. باید این سازمان‌ها را یکپارچه کنیم و از فعالیت‌های غیرضرور جلوگیری کنیم.
706

کد خبر: 901156

وب گردی

وب گردی