پوچتینو: شاید به رئال بروم ولی بارسا هرگز

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام مدعی شد که هیچگاه هدایت آرسنال و بارسلونا را قبول نخواهد کرد ولی شاید روزی سرمربی رئال مادرید شود.

به گزارش ایسکانیوز، پس از دو فصل استثنایی زیدان با رئال مادرید، سپیدپوشان در فصل جاری بسیار ضعیف کار کرده اند و نتایج خوبی کسب نکرده اند.با حذف از کوپا دل ری، این روند ضعیف تکمیل شد تا شایعات در مورد اخراج زیدان بیشتر و بیشتر شود. حال پوچتینو که یکی از گزینه های رئال خواهد بود، مدعی شد که به پیشنهاد رئال فکر خواهد کرد.

او درباره احتمال حضورش در رئال گفت:" من در این رابطه خیلی مشخص و واضح هستم. هیچگاه سرمربی بارسلونا یا آرسنال نخواهم شد زیرا من با تاتنهام و اسپانیول شناخته شده ام. من در تیم نولز اولد بویز رشد کردم و هیچگاه مربی روزاریو نخواهم شد.

این تصمیم من است زیرا من ترجیح می‌دهم در مزرعه ام در آرژانتین کار کنم تا یک سری باشگاه‌ها. تعهد خاطر من به باشگاه بسیار بالاست. انگار که همیشه قرار است در اینجا باشم. ولی در نهایت، اوضاع مربی هم مثل بازیکنان است، هیچکس نمی‌داند چه خواهد شد. شاید فردا دنیل لوی شب بدی را پشت سر بگذارد و بگوید که می‌خواهم مائوریسو را اخراج کنم. من هم احمق نیستم که بگویم برای همیشه در یک تیم خواهم ماند."

606

کد خبر: 901186

وب گردی

وب گردی