هفته فرهنگی و گردشگری تاجیکستان در شیراز

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز گفت: هفته فرهنگی و گردشگری تاجیکستان در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، سولماز دهقانی بر لزوم برگزاری هفته های گردشگری و فرهنگی در شیراز و شهرهای هدف گردشگری تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، نخستین هفته فرهنگی و گردشگری تاجیکستان در نوروز 97 در شیراز برگزار می شود که مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان نیز برای این رویداد فرهنگی- گردشگری درنظر گرفته شده است.
به گفته وی، در این برنامه در قالب غرفه هایی، آداب و رسوم، فرهنگ، هنر و جاذبه های تاریخی و گردشگری تاجیکستان در شهر شیراز معرفی خواهد شد.
دهقانی به اشتراکات فرهنگی دو کشور ایران و تاجیکستان اشاره کرد و گفت: از برنامه های آتی پیش بینی هفته فرهنگی و گردشگری شیراز در کشور تاجیکستان است که امیدواریم سال آینده این رویداد فرهنگی اتفاق بیفتد و مردم این کشور هم با تنوع و تعدد جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر شیراز بیشتر آشنا شوند.
وی در ادامه این گفت وگو خواستار اجرای برنامه های متنوع و ویژهای برای نوروز 97 شد و گفت: با توجه به اینکه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری در نوروز به فارس به ویژه شهر شیراز سفر می کنند، جا دارد که برنامه های فرهنگی و گردشگری متنوعی در این ایام برگزار گردد.
وی افزود: طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار شده در این ایام (نوروز 97) ویژه برنامه های فرهنگی، گردشگری و هنری در کف رودخانه خشک شیراز اجرا گردد.

900

کد خبر: 901249

وب گردی

وب گردی