فرشاد پیوس: طارمی دینش را به پرسولیس ادا نکرد/ علیپور همیشه با من مشورت می کند

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: علیپور مهاجم با استعدادی است و شک ندارم آینده روشنی در انتظار او خواهد بود.

فرشاد پیوس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی روز گذشته پرسپولیس برابر پیکان گفت: پرسپولیس بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت و به جز دقایقی در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت و برد ارزشمندی را به دست آورد.

وی ادامه داد: پیکان این فصل تیم خوبی را روانه بازی ها کرده است و تا کنون در زمین خانگی خود متحمل شکستی نشده بود و پرسپولیس با شکست این تیم یکی از مهم ترین سه امتیاز های نیم فصل دوم را شکار کرد.

پیوس در واکنش به حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس طی هفته گذشته که عمده آن مربوط به اتفاقات پیرامون طارمی بود نیز اظهار کرد: طارمی کار خوبی نکرد که با آن شرایط پرسپولیس را ترک کرد، او نسبت به پرسپولیس دینی بر گردن داشت که باید آن را ادا می کرد، علاوه بر این او باید بداند هر صحبتی را نباید در رسانه ملی مطرح کند چرا که صحبت های او باعث ناراحتی میلیون های هوادار پرسپولیس شد و حواشی فراوانی را طی هفته گذشته برای این تیم ایجاد کرد.

در ادامه مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی به تمجید از عملکرد علی علیپور آقای گل فعلی لیگ برتر پرداخت و خاطرنشان کرد: علیپور مهاجم بی حاشیه و با استعدادی است؛ او آمار فوق العاده ای را از خود بر جای گذاشته و همیشه با من در ارتباط است و مشورت می کند؛ او به خوبی جای طارمی را پر کرده و شک ندارم آینده روشنی در انتظار او خواهد بود.

وی در واکنش به این پرسش که با شرایط پیش آمده به احتمال فراوان پرسپولیس از دو پنجره نقل انتقالاتی محروم خواهد شد و آیا با پتانسیل فعلی می توان همچنان به موفقیت این تیم امیدوار بود یا خیر نیز تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی را در اختیار د ارد و با همین پتانسیل هم به راحتی قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما گمان می کنم در آسیا با توجه به فشرده تر شدن بازی ها کمی به مشکل بر بخورد و با کمبود بازیکن روبرو شود.

606

کد خبر: 901290

وب گردی

وب گردی