پانته آ بهرام: برای بازی در سریال‌های مهران مدیری احساس خطر کردم

پانته آ بهرام درباره دلیل حضور نداشتن در سریال های مهران مدیری، گفت: مهران مدیری برای دو مجموعه از تولیدات تلویزیونی خود از من دعوت کرد؛ اما احساس خطرکردم و نپذیرم، به همین دلیل در مجموعه های دیگر او دعوت نشدم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، پانته آبهرام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه «من و شما» درباره سن خود گفت: به طور مداوم در فضای مجازی می گوییم؛ سه عدد را از زندگی حذف کنیم، سن، عدد، وزن اما هیچکدام به آن عمل نمی کنیم.

وی افزود: دوست ندارم که از من پرسیده شود که چند سالم است. زیرا انسان هیچ گاه از سنی که در آن زندگی می کند، رضایت ندارد و وقتی بتوان این مساله را از زندگی حذف کرد زندگی شادتری در پی خواهد بود و به همین دلیل در این مسئله موفقم و مدت ها است که این اعداد را از زندگی ام حذف کرده ام.

وی در ادامه درباره نمره انضباط خود در مدرسه، اظهار کرد: در زمان مدرسه نمره انضباطم همیشه 18 بود زیرا شخصیتی آرام و به طرز کلافه کننده ای معصوم و به طرز حوصله سر بری ساکت، داشتم و به همین دلیل انضباطم باید بیست می شد اما چون می خواستم با بچه های دیگر همراهی کنم دو نمره از نمره انظباطم را کم می کردند ضمن اینکه یکی از دلایلی که بازیگر شدم همین بود که تصمیم گرفتم از زندگی کسالت بار فاصله بگیرم.

**پیشنهادات مهران مدیری را رد کردم

بهرام با اشاره به پیشنهاداتی که پس از فیلم «توکیو بدون توقف» داشته است، گفت: مهران مدیری برای دو تا از تولیدات تلویزیونی خود از من دعوت کرد تا با وی همکاری کنم اما احساس خطر در من باعث شد نپذیرم و به همین دلیل مدیری در مجموعه های دیگری که تولید کرد از من برای حضور در سریال هایش دعوت نکرد. اما در حال حاضر دوست دارم یک کار طنز خوب بازی کنم.

**آقای مهرجویی خاطرشان نبود که در هامون بازی کرده بودم
پانته آ بهرام درباره اولین حضور خود مقابل دوربین و در فیلم سینمایی«هامون» از داریوش مهرجویی در حالی که متاثر شده بود، اظهار کرد: در ابتدای شروع به عالم بازیگری، در کلاس های بازیگری گلاب آدینه شرکت کردم، یکی از درس های کلاس این بود که از پشت صحنه یک فیلم در حال تولید بازدید کنیم و درباره آن در کلاس صحبت کنیم.

وی افزود: من به پشت صحنه فیلم «هامون» رفتم در همان روز داریوش مهرجویی از من خواست تا برای یکی از صحنه ها از جلوی دوربین رد شوم و من با افتخار پذیرفتم اما نکته جالب این است که سال ها بعد که مهرجویی برای فیلم «طهران-تهران» با من تماس گرفت این مساله را فراموش کرده بود.

در بخشی دیگر از گفت و گو پانته آ بهرام با اشاره به اینکه فرزندی ندارد و به جای آن دو تا گربه دارد، درباره ازدواج خود، گفت: اجازه دهید این موضوع شبیه به یک راز باقی بماند.

**دیگر امیرحسین رستمی را دوست ندارم

مهمان بعدی «من و شما» حمید عسکری خواننده پاپ بود وی در بخش عکس ها با دیدن تصویر امیرحسین رستمی، گفت: با امیرحسین قهر نیستم و از وقتی هنوز وارد کار بازیگری نشده بود با هم دوست بودیم اما وقتی وارد این کار شد و معروف شد رفتارش تغییر کرد و نتوانست خود را مدیریت کند. با او قهر نیستم و اتفاقا همین مدتی پیش نیز با او تلفنی صحبت کردم اما دیگر دوستش ندارم!

**گلزار خواننده خوبی نیست
عسکری درباره محمدرضا گلزار، گفت: محمدرضا گلزار کارش را بلد است و در این هیچ شکی نیست که او یک سوپراستار است و چیزی که در مورد گلزار صادق است این است که تا ساعت ها می ایستد و با روی خوش با مردم عکس می گیرد در حالی که ممکن است من این کار را انجام ندهم.

وی درباره صدای این هنرمند در خوانندگی، گفت: رنگ صدای رضا خوب است اما از نظر من خواننده ی خوبی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، برنامه ی «من و شما» هر جمعه ساعت ١٤ به تهیه کنندگی هادی قندی ، اجرای آرش ظلی پور و نویسندگی دنیا خمامی روی آنتن شبکه ی شما می رود.

501

کد خبر: 901327

وب گردی

وب گردی