دوره‌های تخصصی «مدیریت گردشگری» و «تعامل فرهنگی ادیان» در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود

هیاتی از دانشگاه نبریجا (Nebrija) از کشور اسپانیا با مدیر امور بین‌الملل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص گسترش همکاری‌های دانشگاهی و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت تخصصی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، هیات اسپانیایی متشکل از پروفسور پیلار الکاور، مدیر مرکز مطالعات اسپانیایی، پروفسور خاویر دیازگرواسینی مدیر توسعه روابط بین‌الملل و دکتر سالومه یوسفیان استاد دانشگاه نبریجا و مدیر اروپا و خاورمیانه با دکتر حمیدرضا غفارزاده مدیر امور بین‌الملل واحد علوم و تحقیقات برای گسترش همکاری‌های دانشگاهی دیدار و گفت وگو کردند.

هیات اسپانیایی، هدف خود از سفر به ایران را گسترش همکاری‌های دانشگاهی با تاکید بر توسعه زبان و فرهنگ اسپانیایی اعلام کرد و بر این اساس زمینه‌های مورد علاقه طرفین در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

هیات دانشگاه نبریجا (Nebrija) در جریان دیدارهای دانشگاهی در ایران، توافقنامه تاسیس مرکز مطالعات اسپانیایی را با دانشگاه علامه طباطبائی منعقد کرده‌اند.

دکتر حمیدرضا غفارزاده، مدیر امور بین‌الملل واحد علوم و تحقیقات در این نشست با ارائه توضیحاتی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید بر غیردولتی بودن این دانشگاه، بر محصولات علمی همکاری‌های بین‌المللی به عنوان خروجی تفاهم‌نامه‌ها تاکید کرد.

در نتیجه این دیدار مقرر شد نماینده‌های دانشگاه نبریجا با توجه به تخصص‌های موجود در این دانشگاه، دو برنامه منسجم علمی در ارتباط با برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تخصصی در ارتباط با «مدیریت گردشگری» و «تعامل فرهنگی ادیان» ارائه کنند.

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه نبریجا با واحد علوم و تحقیقات در سال 1395 منعقد شده است و برگزاری این دوره‌های تخصصی پیرو آن تفاهم‌نامه همکاری در حال برنامه‌ریزی است.

کد خبر: 901373

وب گردی

وب گردی