آخرین مهلت ثبت نام در مقاطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی، چهارشنبه / بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 از سوم بهمن آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ادامه دارد.

کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و 20 محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام کنند.

گفتنی است دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم 4 ساله نظام قدیم، در هر رشته ای ازکاردانی پیوسته امکان ثبت نام دارند.

متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.

گفتنی است کلیه واجدین شرایط می توانند بدون توجه به محدودیتهای اعلامی دررشته تربیت بدنی ثبت نام کنند.

کد خبر: 901376

وب گردی

وب گردی