مرندی : رفتارهای ترامپ در تعارض با سیاست هیات حاکمه امریکا نیست

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: رفتارهای ترامپ با سیاست های هیات حاکمه آمریکا در تعارض نیست همچنین آمریکا حکومتی نیست که یک فرد بتواند درباره آن تصمیم بگیرد.

محمد مرندی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ترامپ جدا از سیاست هیات حاکمه آمریکا است، گفت: رفتارهای ترامپ با سیاست های هیات حاکمه آمریکا در تعارض نیست همچنین آمریکا حکومتی نیست که فردی بتواند درباره آن تصمیم بگیرد.

وی اضافه کرد: ترامپ در همان چارچوب سیاست هیات حاکمه آمریکا حرکت می کند و بسیاری از حرفهایی که ترامپ می زند با سیاست های دولت پیشین آمریکا خیلی منافات ندارد؛ حتی رفتار آمریکا با برجام ادامه همان مسیری است که اوباما می رفت به این معنا که اوباما دائما برجام را نقض می کرد و اگر کلینتون هم بر سر کار می آمد همین مسیر را ادامه می داد.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: ترامپ نسبت به سیاست های دولت پیشین آمریکا با شتاب بیشتر و با یک ادبیات متفاوت این کار را می کند بنابراین تفاوت هایی وجود دارد و به طور کلی سیاست ها شبیه به همان سیاست های قبل است و با سیاست های کلی هیات حاکمه آمریکا تفاوتی ندارد .

۳۰۴

کد خبر: 901420

وب گردی

وب گردی