تشریح برنامه های دهه مبارک فجر دردانشگاه آزاد واحدکنگاور

رییس واحدکنگاور در آستانه فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر را در دانشگاه آزاد اسلامی واحدکنگاور تشریح کرد.

دکتررضا توشمالانی رییس واحد کنگاور« با بیان اینکه دهه فجر یاد آور دلاوری‌ها و ایثارگری‌های مردم جان بر کف این مرز و بوم است،» بیان کرد: « زنده نگه داشتن یاد شهیدان انقلاب اسلامی ایران برعهده همه ما است و به عنوان جامعه دانشگاهی وظیفه خود می دانیم به این امر مهم به طور شایسته توجه داشته باشیم. »
رییس واحدکنگاور اظهار کرد: «فضاسازی محیطی در دانشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، مسابقه عکاسی با موضوع ثبت حماسی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مسابقات شفاهی قرآن کریم، تجلیل از فعالان قرآنی و حضور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از مهمترین برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این واحد دانشگاهی می باشد. »
دکتر توشمالانی« برگزاری نمایشگاه فرهنگی – هنری جاذبه های اقتصادی و کارآفرینی و همچنین کارگاه آموزشی تدوین فیلم که در سطح شهرستان کنگاور و به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار می شود را از دیگر برنامه های این ایام بیان کرد. »

کد خبر: 901427

وب گردی

وب گردی