پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد واحد بندرلنگه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه از پذیرش بدون کنکور متقاضیان ادامه تحصیل در این واحد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بندرلنگه ، همزمان با آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در سراسر کشور ، دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه نیز اقدام به جذب دانشجو بدون کنکور نمود. رئیس واحد بندرلنگه گفت: « دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه به عنوان بزرگترین و مجهز ترین واحد در غرب استان هرمزگان با داشتن هیات علمی مجرب و کارگاه های مدرن و پیشرفته از بین دارندگان دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی، دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم نظری و فارغ التحصیلان مقطع کاردانی در مقاطع «کارشناسی » ، «کاردانی به کارشناسی» و «کاردانی» در بهمن ماه جاری بدون آزمون ورودی دانشجو می‌پذیرد.

دکتر فرشاد جوادی زاده افزود: «متقاضیان می توانند با توجه به علاقه و مدرک دیپلم و یا فوق دیپلم خود در رشته های حسابداری ، مدیریت بازرگانی ، تکنولوژی ساخت و تولید ، برق قدرت ،عمران ، معماری ، نرم افزار کامپیوتر، آموزش و پرورش ابتدایی و تربیت بدنی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند».

وی تاکید کرد : «متقاضیان ورود به دانشگاه در صورت داشتن هرگونه سئوال و یا مشکل می توانند با شماره های 44225151-44225158- 076 تماس بگیرند».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه با اعلام اینکه متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه اعلام شده با در دست داشتن پرینت ثبت نام باید با همراه داشتن مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه و شش قطعه عکس تا چهارشنبه 11 بهمن ماه به آموزش این دانشگاه مراجعه کنند گفت: «دانشجویان این دانشگاه می توانند از تسهیلات وام بلند مدت، وام کوتاه مدت، وام ضروری، وام ازدواج، وام کمک هزینه مسکن و تخفیف و تقسیط شهریه استفاده کنند».

کد خبر: 901430

وب گردی

وب گردی