زندانیان کرمانی که به مناسبت دهه فجر آزاد می شوند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: به مناسبت دهه فجر زندانیان جرائم مالی در استان کرمان تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، از زندان‌های کرمان آزاد می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، یدالله موحد امروز در جلسه انجمن حمایت از زندانیان کرمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر نماد وحدت ملت ایران در برابر زورگوئی‌ها و استبداد طاغوتیان است.

وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان کرمان 950 خانواده نیازمند زندانی را تحت پوشش دارد گفت: این انجمن طی 9 ماهه سال جاری مبلغ 12میلیارد و 602 میلیون و 121 هزار ریال به خانواده زندانیان نیازمند در کرمان کمک کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند زندانی به صورت دائم و موردی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان کرمان هستند افزود: در مجموع 3هزار و650 نفر تحت پوشش انجمن هستند که از این تعداد هزار و 250 دانش‌آموز و 8 نفر دانشجو در رشته‌های حقوق و آسیب‌شناسی اجتماعی تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تعداد 12 زندانی بدهی مالی از زندان‌های کرمان، بافت و جیرفت با حمایت انجمن حمایت از زندانیان کرمان آزاد شده‌اند خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر نیز زندانیان جرائم مالی در استان کرمان تا سقف 100 میلیون ریال، از زندان‌های کرمان آزاد می‌شوند.

901/900

کد خبر: 901439

وب گردی

وب گردی