برزای: به شفر مدیون هستم/مردم آبادان گردن من حق دارند/تلاش خود را برای رضایت هواداران استقلال به کار گرفته‌ایم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به شفر مدیون هستم زیرا او من را به استقلال برگرداند، وقتی بازی نمی کردم نیز ناراحت نبودم زیرا در کنار بازیکنان و در رختکن تیم بزرگ استقلال حضور داشتم و در تمرینات این تیم شرکت می کردم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بهنام برزای در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه درباره حضور در ترکیب اصلی استقلال، گفت: خدا را شکر می کنم بعد از مدت ها در ترکیب استقلال حاضر شدم. مدتی از تیم و تمرینات دور بودم اما خوشحالم که حالا در کنار بازیکنان و در تیم محبوبم حضور دارم. برابر پارس جنوبی نیز با نظر کادرفنی در میدان حاضر شدم و هر زمان که آقای شفر صلاح بدانند با همه توان در خدمت استقلال خواهم بود.

مهاجم گلزن استقلال درباره دیدار با پارس جنوبی، تصریح کرد: پارس جنوبی تیم بسیار خوبی بود. در خط حمله بازیکنان سرعتی و سریعی حضور داشتند. دفاع کناری این تیم نیز بسیار قوی بود و با برنامه ریزی و آنالیز های کادرفنی تقریبا تمامی نقاط ضعف و قوت این تیم را می شناختیم. کادرفنی برای این تیم برنامه ریزی داشت و دستوراتی به ما داده بودند که در زمین پیاده کردیم و توانستیم برنده زمین را ترک کنیم. خوشحالم که در این برد من نیز نقش داشتم و باعث خوشحالی هواداران شدم. همه تلاش خود را برای رضایت هواداران به کار گرفته ایم.

مهاجم استقلال در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: به شفر مدیون هستم زیرا او من را به استقلال برگرداند. وقتی بازی نمی کردم نیز ناراحت نبودم زیرا در کنار بازیکنان و در رختکن تیم بزرگ استقلال حضور داشتم و در تمرینات این تیم شرکت می کردم. می دانستم که شفر هیچ بازیکنی را بی دلیل جذب نمی کند و برای تصمیمات خود برنامه ریزی دارد. به همین دلیل در تمرینات با انرژی و انگیزه ظاهر شدم تا پاسخگوی اعتماد او باشم.

وی در ادامه درباره تجربه همکاری با شفر و نقش او در موفقیت استقلال، تصریح کرد: همه مربیانی که با آنها کار کردم خوب و حرفه ای بودند و برای موفقیت تیم زحمت کشیدند. هر مربی سلیقه خاص خود را دارد. آقای شفر با همه بازیکنان صمیمی و رفیق هستند و این موضوع به رشد استقلال کمک می کند. فکر می کنم به همین دلیل با حضور او در نتیجه گیری بسیار موفق عمل کردیم و هواداران از تیم محبوبشان راضی هستند.

برزای ادامه داد: همانگونه که آقای شفر گفتند، هواداران و تیم استقلال همواره با هم متحد و یکدل هستند. هر زمان که تیم احتیاج به حمایت روحی داشته باشد، ما روی کمک هواداران حساب می کنیم. آنها همواره نشان دادند که در شرایط سخت نیز در کنار ما هستند و می توانیم به آنها تکیه کنیم. هواداران این را بدانند که مسئولان، مربیان و بازیکنان استقلال همه تلاش خود را برای شادی آنها به کار گرفته اند.

برزای در پایان درباره دیدار با نفت آبادان در جام حذفی، عنوان کرد: من از نفت آبادان به فوتبال معرفی شدم و آنها را دوست دارم. مردم آبادان گردن من حق دارند. بازی با نفت آبادان در جام حذفی خیلی مهم است اما شرایط فوتبال به شکلی است که باید برابر این تیم به میدان بروم و برای موفقیت استقلال همه تلاشم را می کنم.

602

کد خبر: 901450

وب گردی

وب گردی