لزوم تردد با زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی 7 استان/آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای 15 استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: بر اساس گزارش های دریافتی محورهای 15 استان کشور شامل استان های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،تهران ، قزوین، سمنان، گلستان ،اردبیل،چهارمحال و بختیاری، البرز، لرستان، کرمانشاه، کردستان، گیلان،زنجان وهمدان اکثرا برفی هستند همچنین در ارتفاعات محورهای کندوان و هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است لذا لازم است رانندگان در این محورها با زنجیر چرخ تردد کنند.

وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان های خوزستان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس گزارش های دریافتی، در اکثر محورهای 7 استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، قزوین، زنجان، سمنان و لرستان کولاک و یخ زدگی گزارش شده است لذا لازم است رانندگان ضمن رعایت جوانب احتیاط، با زنجیر چرخ در این معابر تردد کنند.

وی افزود: ترافیک در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین و محدوده پیکان شهر تا گرمدره باند شمالی آزادراه تهران - کرج ترافیک نیمه سنگین است.

رحمانی در ادامه از مسدود بودن 12 محور خبر داد و گفـت: محور دیزین _ شمشک در استان های تهران و البرز، محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی گنجنامه _ تویسرکان در استان همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل است. همچنین محور یاسوج _ پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد به علت بارش برف مسدود هستند به همین منظور شهروندان می توانند از محور جایگزین یاسوج_سمیرم_پادنا تردد کنند.

وی اضافه کرد: محور هراز در استان مازندران و شرق استان تهران ، محور کرج _چالوس در استان های البرز و مازندران، محور قزوین _ همدان در استان قزوین، محورهای قزوین _ زنجان، قزوین _ رشت، زنجان _طارم، تهم _طارم و بوئین زهرا به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

701

کد خبر: 901573

وب گردی

وب گردی