نسبت به وقوع هرگونه بحران آمادگی داشته باشید/برقراری منظم کشیک در ادارات

با هدف اتخاذ تدابیر لازم بمنظور مقابله با حوادث ناشی از بارش برف و سرما، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، شاهین علیزاده در این جلسه با بیان اینکه طبق پیش بینی ها دمای هوا به شدت کاهش پیدا خواهد کرد افزود: مسئولان ادارات و شهروندان گرامی باید نسبت به عدم یخ زدگی کنتور و لوله های آب و همچنین مدیریت مصرف آب و گاز در این مدت تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

فرماندار ماکو از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواست تا ضمن برقراری منظم کشیک در ادارات نسبت به وقوع هرگونه بحران آمادگی خود را حفظ نمایند.

وی با تاکید بر نمک پاشی و برف روبی به موقع معابر و محور های اصلی و فرعی توسط ادارات خدمات رسان گفت: تمامی ماشین آلات سبک و سنگین باید در آمادگی کامل باشند تا در سریع ترین زمان ممکن مسائل و مشکلات رفع شود.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ماکو در پایان به آمادگی شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده های نفتی جهت تامین سوخت مورد نیاز شهروندان اشاره و اظهار کرد: ادارات باید نسبت به تامین سوخت نفت سفید و گازوئیل جایگزین اقدام کنند.

900

کد خبر: 901597

وب گردی

وب گردی