به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و استفاده از زنجیرچرخ در مسیرهای استان گلستان الزامی است

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: همه راه های استان گلستان باز است اما به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و استفاده از زنجیرچرخ در مسیرهای کوهستانی الزامی است.

به گزارش ایسکانیوز،صادق علی مقدم مدیرکل مدیریت بحران استان اعلام کرد طبق پیش بینی های انجام شده و با حضور فعال تمام نیروهای امدادی همه راه های مواصلاتی استان باز است اما به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و استفاده از زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی الزامی می باشد.

صادق علی مقدم گفت: در جلسه دیروز ستاد مدیریت بحران استان ، پس از بررسی الگوهای جوی و ارزیابی های دقیق اطلاعات ایستگاه های هواشناسی، اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس مناطق کوهستانی صادر کردیم و تلاش کردیم تا با اطلاع رسانی به موقع هم استانیان گرامی را در جریان امور قرار دهیم.

وی افزود: بر همین اساس امروز نیز جلسه ای برای بررسی و ارزیابی الگوهای جوی خواهیم داشت و در صورتی که نیاز به تعطیلی باشد اطلاعیه های لازم را به موقع و در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع مردم عزیزمان برسانیم البته تلاش میکنیم مناطقی که تعطیل می شوند را به طور دقیق اعلام کنیم.

مقدم گفت: ستاد بحران و تمام نیروهای امدادی طی امروز و روزهای آینده برای خدمت رسانی به مردم با آمادگی کامل در مناطق مختلف استان مستقر هستند.

900

کد خبر: 901632

وب گردی

وب گردی