خبری از لغو سفرهای ریلی نیست/ حرکت قطارها طبق روال عادی انجام می شود

سخنگوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت:  تاکنون برنامه حرکت هیچ یک از قطارهای برون شهری حذف نشده و تمام تلاش ما بر این است که حرکت قطارها طبق روال عادی به مسیر خود ادامه دهند.

صادق سکری، سخنگوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به آخرین وضعیت حمل و نقل از طریق شبکه ریلی اشاره کرد و افزود: از شب گذشته تمام همکاران تلاش کردند تا از طریق برطرف کردن معضلات موجود، مجبور به لغو حرکت هیچ یک از قطارها از برنامه نباشند.

او در ادامه بیان کرد: با توجه به مسدودیت راه ها و نیز محدودیت های اعمال شده، تمام افراد توقعاتی را از حمل و نقل ریلی دارند که این امر باعث شده تا همکاران تلاش و توجه ویژه ای را به حرکت قطارها و عدم محدودیت در حمل و نقل ریلی داشته باشند.

سکری اظهار داشت: با توجه به دید کم و محدودیت ایجاد شده قطارها با تاخیر وارد ایستگاه ها می شوند و این جو تا زمانی که شرایط آب و هوایی به روال عادی خود بازگردد، بر حمل و نقل ریلی حاکم است.

سخنگوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون حرکت هیچ یک از قطارهای برون شهری حذف نشده و تمام تلاش ما بر این است که حرکت قطارها طبق روال عادی به مسیر خود ادامه دهند.

401

کد خبر: 901656

وب گردی

وب گردی