بی اعتمادی مهم ترین خطر برای یک زندگی مشترک است

امیر شهلا در جمع زوج های جوان طرح ازدواج دانشجویی گفت: بی اعتمادی مهم ترین خطر برای یک زندگی مشترک است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ امیر شهلا، رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی عصر شنبه با حضور در برج سپید، محل برگزاری ویژه برنامه های جشن بزرگ ازدواج دانشجویی، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این محفل جوان دانشجویی، اظهار کرد: تجربه من از این اتفاق مبارک به سال 79 باز می گردد که با یکی از هم دانشگاهی هایم ازدواج کردم و ثمره این ازدواج دو فرزند پسر است.
شهلا صداقت و راستی را عاملی بسیار تأثیرگذار در موفقیت زندگی مشترک قلمداد کرد و گفت: راستی و صداقت مهم ترین سرمایه وجودی هر شراکت، رفاقت و مسالمت است. اگر از روز اول به یکدیگر قول دهیم که به هر قیمتی سخن راست را مطرح کنیم و به هیچ قیمتی حاضر به دروغ گویی نباشیم، مطمئن باشید بنای زندگی محکم خواهد ماند.
وی ضمن تأکید بر این که هیچ عاملی به اندازه صداقت برای یک زندگی مشترک حائز اهمیت نیست، خاطرنشان کرد: سرمایه اعتماد که عزیزترین سرمایه زندگی مشترک است، با اولین دروغ تَرَک بر می دارد و از همان لحظه سیر سقوط این سرمایه آغاز خواهد شد و در صورت تداوم دروغ گویی، این بنا با ترک ها و شکاف های عمیق تر مواجه خواهد شد.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با بیان این که مشکلات در تمام زندگی ها وجود دارد و هیچ زندگی ای از این قاعده مستثنی نیست، گفت: عسر و حرج ریالی در زندگی همه به وجود می آید و از بین می رود و وقتی زن و شوهر به گذشته خود نگاه کنند، خاطرات و شیرینی های آن را حس می کنند. آن چه برای یک زندگی خطر محسوب می شود.

کد خبر: 901661

وب گردی

وب گردی