بارش برف در استان کرمانشاه تا ساعاتی دیگرقطع می شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش ها در سطح استان و به صورت رگبار خفیف همراه با برف است که پیش بینی می شود تا یک الی دو ساعت آینده قطع شود.

محمد خسروی با بیان این که بارش برف را از شب گذشته در سطح استان داشتیم، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: حدود 2-3 سانتی متر برف بر روی زمین نشسته است.

وی با اشاره به این که اوایل صبح دمای هوا منفی 2 درجه بوده است، گفت: در حال حاضر تقریبا بارش ها تمام شده اما در سطح استان اگر بارشی مانده باشد در نواحی شهر است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش ها در سطح استان و به صورت رگبار خفیف همراه با برف است که پیش بینی می شود تا یک الی دو ساعت آینده قطع شود.

خسروی با بیان این که در روز دوشنبه شاهد مه صبحگاهی خواهیم بود، گفت: همچنین در برخی نقاط پیش بینی کاهش دمای محسوس هوا را داریم.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه کاهش دما را همچنین از روز چهارشنبه در سطح استان خواهیم داشت، گفت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری کاهش دما تا 7 درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در روز چهارشنبه دما به تدریج افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر محبی در گفت و گویی اظهار داشته است: سامانه بارشی که از روز گذشته (7 بهمن) در کرمانشاه شروع به فعالیت کرد، باعث بارش برف در استان شد که در برخی مناطق از جمله محدوده شهرستان سنقر و کلیایی تا حدود 40 سانتیمتر هم بارش برف داشتیم.

وی ادامه داد: اگرچه بارش برف باعث شد راه حدود 25 روستا مسدود شود، اما با اقداماتی که انجام شد راه همه روستاهای استان اکنون باز است و هیچ مشکلی برای تردد در این نقاط نداریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کار برف‌روبی و نمک پاشی در راه‌های روستایی استان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این کار تا ظهر امروز (8 بهمن) به اتمام خواهد رسید.

محبی تصریح کرد: هم اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در همه محورها صورت می‌گیرد.

901/900

کد خبر: 901663

وب گردی

وب گردی