قطع یارانه‌ها را موجب آسیب‌های اجتماعی می شود

نماینده مردم کاشمر در مجلس با اشاره به اینکه حقوق‌های نجومی، املاک نجومی، رانت‌ها و اختلاس‌ها عمدتا در ذیل بودجه شرکت‌های دولتی رخ می‌دهد از هیات رئیسه مجلس خواست چگونگی تصویب بودجه‌های این شرکت‌ها را شفاف سازد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 8 بهمن و در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 97 با اشاره به شرایط سخت بودجه‌نویسی برای سال بعد با و جود 6 هزار پروژه ملی و 65 هزار پروژه شهرستانی بر روی دست دولت گفت: با توجه به شرایط منطقه باید اقتصاد خود را ارتقا دهیم ولی در لایحه بودجه توجهی به حضور کشور در عرصه اقتصاد جهانی نشده است.

وی با یادآوری وعده ایجاد اشتغال در ایام مبارزات انتخاباتی به بیکاری 13 درصد از جمعیت فعال کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه عمرانی کشور در این لایحه کاهش داده شده تا اشتغال افزایش یابد که این اشتباه است.

بنیادی قطع یارانه‌ها را موجب آسیب‌های اجتماعی خواند و با اشاره به اینکه در لایحه بودجه 97 جهت پرداخت مطالبات معوقه فرهنگیان اهمیت داده نشده است، گفت: سهم ایران از اقتصاد جهانی 3 هزارم درصد است که براساس برنامه باید به یک درصد برسد.

وی طرح موضوع مالیات‌های نهادهای زیرمجموعه رهبری را حاکی از نگاه عدالت محور رهبر انقلاب خواند و در بخش دیگری از مخالفت خود با کلیات لایحه بودجه اظهار داشت: سیاست سرکوب نرخ ارز موجب فساد می‌شود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حقوق‌های نجومی، املاک نجومی، رانت‌ها و اختلاس‌ها عمدتا در ذیل بودجه شرکت‌های دولتی رخ می‌دهد از هیات رئیسه مجلس خواست چگونگی تصویب بودجه‌های این شرکت‌ها را شفاف سازد.

کد خبر: 901707

وب گردی

وب گردی