دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات نگران جلسه دفاع نباشند

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات درباره وضعیت برگزاری جلسه دفاع آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی که به دلیل تعطیلی واحد علوم و تحقیقات در روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ۹۶، موفق به دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری خود نشده اند، توضیح داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، در این باره گفت: در پی تعطیلی روز یکشنبه ۸ بهمن ماه واحد علوم و تحقیقات، جلسه دفاع برخی دانشجویان تحصیلات تکمیلی که این روز را برای دفاع از پایان نامه یا رساله خود هماهنگ کرده بودند، برگزار نشد.

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات درباره مهلت این دانشجویان برای دفاع، تاکید کرد: دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری نگران جلسه دفاع نباشند. این دانشجویان تا قبل از شروع نیمسال دوم تحصیلی فرصت دارند طی هماهنگی با اساتید راهنما و مشاور و داور، نسبت به برگزاری جلسه دفاع اقدام کنند.

عزیزآبادی فراهانی یادآور شد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در روز ۸ بهمن ماه موفق به دفاع نشده‌اند، برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر از مقررات درباره مهلت زمانی برگزاری جلسات دفاع می‌توانند به دفاتر پژوهشی دانشکده‌های مربوطه مراجعه کنند.

بر اساس تقویم آموزشی، شنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز نیمسال دوم تحصیلی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.

کد خبر: 901743

وب گردی

وب گردی