بسیج شهرداری به کمک برف‌روبان آمد

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: سازمان بسیج شهرداری در قالب یک سازمان معین، در کنار سازمان خدمات شهرداری تهران فعالیت می‌کند و در مواقع بحرانی وارد عمل می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس مهدی بابایی ، در رابطه با اقدامات سازمان بسیج شهرداری هم‌زمان با اولین بارش برف در پایتخت، گفت: سازمان بسیج شهرداری در قالب یک سازمان معین، در کنار سازمان خدمات شهرداری تهران فعالیت می‌کند و در مواقع بحرانی وارد عمل می‌شود.

وی ادامه داد: یازده تیم عملیاتی در سازمان ما در پی بارش برف در یکی دو روز گذشته در حالت آماده‌باش کامل هستند و ما این آمادگی را به مدیریت شهری ابلاغ کردیم.

بابایی گفت: در صورت نیاز چنانچه شهرداری تهران به ما اعلام کند، ما نسبت به اعزام نیروهای خود برای کمک اقدام می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: از شب گذشته که بارش برف در پایتخت شدت بیشتری گرفته، ما نسبت به کمک به شهروندان منطقه 10 تهران، نیروهای عملیاتی خود را اعزام کردیم و از دو روز گذشته آماده‌باش کامل خود را از طریق شبکه بیسیم به مدیریت شهری اطلاع داده‌ایم.

بابایی ادامه داد: همچنین همکاران سازمان بسیج به منطقه 20 شهر نیز برای کمک به در راه ماندگان و مسافران در مسیر اتوبان تهران ـ قم اعزام شدند.

بابایی گفت: آموزش‌های مختلف به نیروهای بسیجی برای مقابله با مواقع بحرانی داده شده است، ما آمادگی لازم را داریم، آموزش‌هایی مانند امداد و نجات، آتش‌نشانی، استفاده از ماشین‌آلات سنگین مانند لودر و بیل مکانیکی از جمله آموزش‌هایی است که در دوره‌های ویژه به نیروهای بسیج شهرداری داده شده است.
706

کد خبر: 901745

وب گردی

وب گردی