محور کرج - چالوس مسدود است/ آزادراه تهران - قم باز می شود

مسئول عملیات مرکز مدیریت راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: آزادراه تهران - قم با توجه به انجام مراحل پاکسازی برف تا دقایقی دیگر باز خواهد شد و تردد در این مسیر به جریان می افتد.

یاسر خالدی، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به آخرین وضعیت راه ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، ایلام، قزوین، قم، زنجان، تهران، خراسان رضوی، سمنان و نیز در محور کندوان، هراز، فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم، همچنین محور استان های مازندران و گلستان با بارش باران همراه است.

او در ادامه بیان کرد: در حال حاضر آزادراه زنجان - قزوین، آزادراه قزوین - رشت، آزادراه ساوه - بویین زهرا، محور قزوین - همدان، تهران - قم و مسیر رفت آزادراه ساوه - تهران به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گفته خالدی، آزادراه تهران - قم با توجه به انجام مراحل پاکسازی برف تا دقایقی دیگر باز خواهد شد و تردد در این مسیر به جریان می افتد.

او اظهار داشت: محور کرج - چالوس به دلیل انجام عملیات راهداری در تونل شماره 5 (امیرکبیر) مسدود است و تردد از طریق محورهای هراز و فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

خالدی تاکید کرد: با توجه به اینکه امشب شاهد برودت هوا در محورهای استان تهران، البرز، قزوین، زنجان و قم هستیم بنابراین پدیده غالب در سطح جاده های کشور پدیده یخ زدگی و لغزندگی خواهد بود که به طور حتم باید اط سفرهای غیرضروری اجتناب شود.

401

کد خبر: 901785

وب گردی

وب گردی