نقشه راه دانشگاه آزاد اسلامی رهنمودهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ایلام ضمن تبریک در پیش بودن سالروز ورود تاریخ امام راحل به ایران اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نهادهای نوپای انقلاب است که با عنایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و پیگیری مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به درخت تنومندی تبدیل شد که شاخ و برگ و آن در اقصی نقاط کشور گسترانیده شد و ماوایی برای سیل مشتاقان تحصیل در کشور است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی همتی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و جمعی از هیات رئیسه و اساتید حضور داشتند، تصریح کرد: چراغ و نقشه راه ما در دانشگاه آزاد اسلامی رهنمودهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با همدلی و تلاش مجموعه فعالیت می‌کند که جا دارد از زحمات دکتر عباسی رئیس سابق دانشگاه تشکر کنیم و هم‌چنین آرزوی توفیق برای دکتر میرزایی حیدری سرپرست جدید دانشگاه داریم که از بسیجیان و فارغ‌التحصیلان خود دانشگاه است و با 15 سال سابقه عضویت در هیات علمی واحد و بومی خود دانشگاه است.

وی گفت: دکتر میرزایی حیدری سرپرست جدید دانشگاه خودش بومی دانشگاه و از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی است و قطعاً دلسوزتر از سایرین و با دغدغه خاطر بیشتری مسائل دانشگاه را پیگیری می کند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی متکی به دولت و بودجه دولتی نیست و متکی به شهریه دانشجویان است و لذا نیازمند دلسوزی بیشتری است.

وی تصریح کرد: کارهای خوبی در این دانشگاه انجام‌شده است که می‌توان به طرح ضیافت اندیشه اشاره کرد که 5 سال متوالی مقام اول استان و کشوری داشته‌ایم.

کد خبر: 901786

وب گردی

وب گردی