ساعت سرویس‌دهی در متروی تهران تمدید شد/آمادگی «مترو» برای تمدید ساعات خدمات رسانی تا ساعات پایانی شب

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران آمادگی دارد تا در صورت نیاز زمان خدمات رسانی در تمام خطوط خود را تا ساعات پایانی شب تمدید کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، محسن محمدیان بابیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با آمادگی کامل از صبح امروز (یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۸) در خطوط پنج گانه مترو به ویژه در خط پنج مترو، حدفاصل ایستگاه های تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، در حال خدمت رسانی است افزود: شهروندان گرامی می‌توانند برای سفرهای درون‌شهری خود از متروی تهران که ایمن‌ترین وسیله حمل و نقل درون‌شهری است؛ استفاده کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: امروز هم در صورت نیاز اعزام قطارهای فوق‌العاده، به‌خصوص در خط 5 متروی تهران و حومه به علت بارش برف سنگین در اتوبان تهران – کرج، انجام می شود.

محسن محمدیان تصریح کرد: در شب گذشته نیز جدا از اعزام قطارهای فوق‌العاده، ساعت سرویس‌دهی در متروی تهران تمدید شد به طوریکه در خطوط یک، دو، سه و چهار مترو حرکت قطارها تا ساعت00:30 بامداد ادامه داشت و در خط 5 مترو نیز که شرایط ویژه تری نسبت به سایر نقاط تهران داشت، خدمات‌دهی تا ساعت 3 بامداد انجام پذیرفت.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، وی به اسکان اضطراری مسافران در ایستگاه‌های متروی تهران اشاره کرد و افزود: 58 نفر از شهروندان که نتوانسته بودند به منازل خود برسند، دیشب در ایستگاه‌های محمدشهر، کرج، وردآورد و ایران خودرو اسکان داده شدند.
706

کد خبر: 901817

وب گردی

وب گردی