پذیرش بدون آزمون دانشجو در بیش از 25 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد واحد کنگاور

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور برای نیمسال دوم تحصیلی 97-96 در مقاطع کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رضا توشمالانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکنگاور گفت: « این واحد دانشگاهی با توجه به فضای آموزشی، علمی و پژوهشی مناسب از جمله کارگاه کامپیوتر، کارگاه برق، کارگاه و آزمایشگاه مکانیک خاک و بتن، کتابخانه و با برخورداری از استادان مجرب و تمام وقت دربیش از بیست و پنج رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد».

وی افزود: «در مقطع کارشناسی پیوسته رشته‌های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، روانشناسی- اصلاح و تربیت، مهندسی کامپیوتر، مدیریت دولتی، مهندسی کشاورزی و کارشناسی ناپیوسته مهندسی کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی برق– قدرت،مهندسی مکانیک خودرو، مهندسی اجرایی عمران، حسابداری، طراحی و تکنولوژی دوخت پذیرای علاقه‌مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی است».

دکترتوشمالانی بیان کرد: «در مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته‌های حسابداری، کامپیوتر، برق– الکترونیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، عمران و کاردانی پیوسته رشته‌های برق صنعتی، برق– الکترونیک عمومی، حسابداری، کامپیوتر، مربی بهداشت مدارس، طراحی دوخت، عمران و معماری دانشجو می‌پذیرد».

رییس واحدکنگاور خاطر نشان کرد: «این واحد دانشگاهی شرایط خاصی را جهت ادامه تحصیل فرهنگیان و کارمندان ادارات نیز درنظر گرفته است که بتوانند شرایط بهتری را برای ادامه تحصیل داشته باشند و ادامه داد همچنین حسب تفاهم نامه دانشگاه با بانک ملی برای دانشجویانی که بضاعت کافی برای پرداخت شهریه ندارد از طریق وام با بازپرداخت بلند مدت شهریه خود را پرداخت نمایند».

دکتر توشمالانی رییس واحد کنگاورگفت: «این واحد دانشگاهی قصد برگزاری دوره کاردانی کاربردی زبان انگلیسی رادارد که دانشجویان دکتری با گذراندن این دوره علاوه بر دریافت مدرک کاردانی زبان انگلیسی قادر خواهند بود آزمون EPT را با موفقیت بگذرانند».

وی اظهار کرد:«علاقمندان به تحصیل در دانشگاه آزاداسلامی واحدکنگاور در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاداسلامی به آدرس www.azmoon.org ثبت نام سپس با در دست داشتن رسید ثبت نام به صورت حضوری به این واحد دانشگاهی مراجعه نمایند. ضمناًجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های47- 08348132542 تماس حاصل نمایید».

کد خبر: 901980

وب گردی

وب گردی